Autor Thema: Zur Lage der Arbeiter  (Gelesen 3241 mal)

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Menthir

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    • Enwe Karadâs
Zur Lage der Arbeiter
« am: 24.10.2016, 23:30:36 »
Statusbeispiel (Anzeigen)

Postet bitte in der Reihenfolge, die ihr im Charakterthread einnehmt und verlinkt den Status bitte in eurer Signatur. :)
« Letzte Änderung: 10.12.2017, 20:36:39 von Menthir »
"Zwischen dem Schwachen und dem Starken ist es die Freiheit, die unterdrückt, und das Gesetz, das befreit." - Jean-Jacques Rousseau, Du Contrat Social

Lavrenty Volkov

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Zur Lage der Arbeiter
« Antwort #1 am: 24.10.2016, 23:46:19 »
Name: Lavrenty Volkov

Trefferpunkte:
52 / 52

Aktive Zustände: /
Aktive Zauber und Effekte: /


Waffen:

Longspear +1:
Note
Angriff (Longspear +1): [dice]1d20+9[/dice] (crit. 20/x2) Schaden: [dice]1d8+5[/dice] 
Rapier:
Note
Angriff (Rapier): [dice]1d20+8=551714487[/dice] (crit. 18-20/x2) Schaden: dice]1d6+3=380275379[/dice] 

Fähigkeiten:
Bardic Performance ☐☐☐☐☐☐☐☐☐/day

Verbrauchsgegenstände:
Sunrods: ☐☐☐☐☐

Equipment (Anzeigen)
« Letzte Änderung: 08.11.2016, 22:44:35 von Lavrenty Volkov »
Unser Weg ist noch nicht zu Ende,
Genossen, blickt weit voran,
seht im Wind die Fahne vor uns wehn,
sie führt die Arbeitenden an! Genossen! Los! Los! Los!
(Melodie)

Elrevan Izavel

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Zur Lage der Arbeiter
« Antwort #2 am: 26.10.2016, 15:50:43 »
Name: Elrevan Izavel

Trefferpunkte:
38 / 38

Aktive Zustände: /
Aktive Zauber und Effekte: /
Heldenpunkte: ☒☒☐

Waffen:

Elven curve blade +1:
Note
Angriff (Elven curve blade +1): [dice]1d20+8+1[/dice] (crit. 18-20/x2)
Schaden: [dice]1d10+0(Str)+1[/dice]
Sneak Attack: [dice]4d6[/dice]
 

Dagger:
Note
Angriff (Dagger): [dice]1d20+8[/dice] (crit. 19-20/x2)
Schaden: [dice]1d4+0(Str)[/dice]
Sneak Attack: [dice]4d6[/dice]
 

Pepperbox +1:
Note
Angriff (Pepperbox +1): [dice]1d20+8+1[/dice] (crit. x4; misfire: 1–2 [5 ft.])
Schaden: [dice]1d8+1[/dice]
 

Zauber: /

Zauberähnliche Fähigkeiten:
Dismantle Order ☐/day
Prestidigitation ☐☐☐/day

Fähigkeiten:
Hard to Fool ☐☐/day

Verbrauchsgegenstände:

Kugeln: 30/30
Tindertwigs: 20/20
Sunrods: ☐☐☐☐☐

Tränke:
Cat's Grace: ☐☐
Cure Moderate Wounds: ☐☐☐
Darkvision: ☐☐
Invisibility: ☐☐☐
Cure Serious Wounds: ☐☐

Equipment (Anzeigen)

Belastung: 30,5 (leicht) (Anzeigen)
« Letzte Änderung: 29.10.2016, 18:11:39 von Elrevan Izavel »

Mara Sorokin

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Zur Lage der Arbeiter
« Antwort #3 am: 26.10.2016, 15:55:59 »
Mara Sorokin


Trefferpunkte:
52 / 52
  (Unverletzt)

Zustände: X
Aktive Zauber, Fähigkeiten und Effekte: X

Aktuelle RK: 19
Aktueller Angriff: Rifle +1, +14/+9, Dmg: 1d8+6, Crit: x4, Range: 90 ft.
Note
Angriff (Rifle +1): [dice]1d20+7(GaB)+5(Dex)+1(Waffe)+1(Größe)[/dice] Crit x4
Schaden: [dice]1d8+5(Dex)+1(Waffe)[/dice]
 


Heldenpunkte: ☐☐ ???


Grit: ☐☐☐☐
Missfire bei: 1

Jury-Riged: X für ☐ Runden
Changed Out: +10 ft. range
All Tool Vest:
Feather Step Slippers:


Munition: ☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐
Flares: ☐☐
Bier: ☐☐☐
Sunrods: ☐☐

Cure moderate Wounds: ☐☐
Invisibility:
Spider Climb:
Cats Grace:


NameMengePreis (Gold)Gewicht (lbs.)Sonstiges
Rifle +1125756Dmg: 1d8, Crit: x4, Range: 80 ft. Missfire: 1, Capacity: 1, B and P
Revolver1200041d6, Crit: ×4, Range: 20 ft. Missfire: 1, Capacity: 6, B and P
Leather Armor +1111607,5AC +3, Max Dexbonus +6, Penalty 0
Belt of incredible dexterity +2140001+2 Dexterity
Headband of inspired wisdom +2140001+2 Wisdom
Cloak of resistance +1110001Flecks of silver or steel are often sown amid the fabric of these magical cloaks. This garment offers magic protection in the form of a +1 to +5 resistance bonus on all saving throws (Fortitude, Reflex, and Will).
All tools vest118005This well-made leather vest bears numerous shiny metal buttons, which stud a number of bulging pockets.

Once per day, as a standard action, the wearer can speak the vest’s command word and order it to bring forth all the standard tools required to make checks for any one Craft skill. These tools appear in the countless pockets of the vest or, if too heavy, on the floor, on a nearby shelf, on a workbench, or in a toolbox or cupboard that appears nearby. Once summoned, they remain for 24 hours or until another creature touches them, whichever comes first.
Handy Haversack140005A backpack of this sort appears to be well made, well used, and quite ordinary. It has two side pouches, each of which appears large enough to hold about a quart of material. In fact, each is like a bag of holding and can actually hold material of as much as 2 cubic feet in volume or 20 pounds in weight. The large central portion of the pack can contain up to 8 cubic feet or 80 pounds of material. Even when so filled, the backpack always weighs only 5 pounds.

While such storage is useful enough, the pack has an even greater power. When the wearer reaches into it for a specific item, that item is always on top. Thus, no digging around and fumbling is ever necessary to find what a haversack contains. Retrieving any specific item from a haversack is a move action, but it does not provoke the attacks of opportunity that retrieving a stored item usually does.
Feather Step slippers120001Once per day for 10 minutes, these fine silken slippers allow their wearer to ignore the adverse movement effects of difficult terrain as if subject to the feather step spell, including granting the ability to take 5-foot steps in difficult terrain.
Gunsmith’s kit1152 (0)This small kit has all the tools a person needs to create, repair, and restore firearms, except for the necessary raw materials. Without such a kit, you cannot properly construct or provide upkeep for firearms.
Dolch1211d3 19-20/x3, Range: 10 ft., P or S
Masterwork Tool1501 (0)
Loaded Dice160-DC 25
Bandolier10,5-
Concealing Pocket11000-This 4-inch-square cloth pocket has no powers unless it is sewn onto a garment (which takes 1d4 minutes).

Once sewn, it changes its appearance to match the garment. Any magic item inside it cannot be magically detected, as if protected by magic aura. Hiding an item in the pocket gives the garment's wearer a +5 competence bonus on Sleight of Hand checks to conceal the item. The pocket can be removed from the garment with a DC 10 Heal check or an appropriate Craft check such as Craft (cloth) or Craft (leather); failing this roll by 5 or more gives the pocket the broken condition.
Sonstiges-28gp 7sp- (0)2 Sunrods, 3 Flaschen Bier, 1 Flasche Whiskey, 2 Laib Brot, Käse, 2 Sticks Charcoal, 5 Sheets Paper, Mess Kit, Cold Weather Outfit, 1 Invisibility, 1 Spider Climb ,1 Cats Grace ,2 Cure moderate Wounds
(0) = Befindet sich im Rucksack

Vermögen: 165 Goldmünzen, 8 Silbermünzen

Belastung: 28,5 Lbs (Leicht bis 33 Lbs)
« Letzte Änderung: 11.11.2016, 06:12:56 von Mara Sorokin »

Sawelij

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Zur Lage der Arbeiter
« Antwort #4 am: 29.10.2016, 11:03:48 »
Sawelij ´Sawa´ Alagos

Trefferpunkte:
52 / 52
  (Unverletzt)
AC: 21
Fort +3, Ref +9, Will +3
Zustände: /
Aktive Zauber, Fähigkeiten und Effekte: /
Heldenpunkte: ☐☐

Waffen
Unbewaffneter Angriff: [dice]d20+5+4(Dex)[/dice] (crit. x2)
Schaden: [dice]d3+1(Str)[/dice]
Sneak Attack: [dice]4d6[/dice]
Dolch: [dice]d20+5+4(Dex)[/dice] (crit. 19-20/x2)
Schaden: [dice]d4+1(Str)[/dice]
Sneak Attack: [dice]4d6[/dice]
Mythril Elfenkrummschwert: [dice]d20+5+4(Dex)+1(Waffe)[/dice] (crit. 18-20/x2)
Schaden: [dice]d10+1(Str)+1(Waffe)[/dice]
Sneak Attack: [dice]4d6[/dice]

Boni
+5 Fort auf Schutz gegen kaltes Wetter
+5 Will gegen "enchantment effects" & Wenn Rettungswurf glückt, merkt der Anwender nicht, dass es nicht funktioniert hat, außerdem merkt der Träger wer ihn verzaubern wollte.
+2 Feuerresistenz
Zauber
/
Fähigkeit:
☐☐☐Dancing Lights
☐☐☐Mage Hand

Tränke
☐☐☐☐Magic Fang
☐☐☐Cure Moderate Wounds
☐☐☐Cure Serious Wounds
Sonstige Verbrauchsgegenstände
/

Beute: Keine
Vermögen: 295 Goldmünzen, 0 Silbermünzen, 0 Kupfermünzen

Equipment (Anzeigen)
Belastung: 28 Lbs (Leicht bis 58 Lbs)
« Letzte Änderung: 03.11.2016, 18:58:01 von Sawelij »

Djirris

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Zur Lage der Arbeiter
« Antwort #5 am: 30.10.2016, 00:15:21 »
Djirris Platzhalter

Name: Djirris

Trefferpunkte:
39 / 39

Aktive Zustände: /
Aktive Zauber und Effekte: Alter Self
Heldenpunkte:

Waffen:

:
Note
Angriff : [dice] [/dice]
Schaden: [dice] [/dice]
Sneak Attack: [dice]1d6[/dice]
 

Dagger:
Note
Angriff (Dagger): [dice]1d20+3[/dice] (crit. 19-20/x2)
Schaden: [dice]1d4-1(Str)[/dice]
Sneak Attack: [dice]1d6[/dice]
 

:
Note
Angriff (Prehensile Hair): [dice]1d20+5[/dice]
Schaden: [dice]1d2+3[/dice]
Sneak Attack: [dice]1d6[/dice]
Special: Reach 10feet
 


vorbereitete Zauber:
0 Lvl:
Daze;
Guidance;
Spark;
Touch of Fatigue;
1st Lvl: Save DC: 17
Ear piercing scream;
Forced quiet;
Mage armor;
2 x Urban grace;
2nd Lvl: Save DC: 18
Alter self (Patron);
Alter self (Patron);
Dark whispers;
2x Summon swarm;
3rd Lvl: Save DC: 19
Agonizing rebuke;
Claim identity;
Detect desires;


Zauberähnliche Fähigkeiten:


Fähigkeiten:

Charm (su): at will, 6 Rounds;  Will DC 19 negates
Feral Speech: Speak with Animals at will
Flight (su):
- Feather Fall at will
- Levitate 1/day ☐
- Fly 6min/day ☐☐☐☐☐☐
Prehensil Hair (su): 6min/day ☐☐☐☐☐☐




Verbrauchsgegenstände:
Metamagic-Rod of Silent Spell: ☒☐☐


Tränke:


Equipment (Anzeigen)

Belastung: 30,5 (leicht) (Anzeigen)
« Letzte Änderung: 29.11.2016, 23:29:52 von Djirris »