Captain Jack Sparrow (Anzeigen)
Optionaler einleitender Text.
Name: Captain Jack Sparrow
Rasse: Mensch
Klasse und Stufe: Rogue 8, Duelist 4Persönliche Angaben (Anzeigen)Gottheit: Tymora
Gesinnung: Chaotisch Neutral
Alter: 36 Jahre
Geschlecht: männlich
Größe: 1, 76m
Gewicht: 68 kg
Heimatregion: CalimshanAttribute (Anzeigen)
ST 12 +1 GE 14 +2 KO 14 +2 IN 12 +1 WE 15 +2 CH 14 +2 Kampfwerte (Anzeigen)TP: 64/64RK 15 (Anzeigen)Berührung: 15; Auf falschem Fuß: 15(10 + 0 Travelers Outfit +5 GE-Mod +0 Sonstiges)
Bewegungsrate: 7,5m (Basis 9m) (Rennen *4)Initiative +5 (Anzeigen)Grundangriffsbonus: +10(+5 GE-Mod )Ringkampf +12 (Anzeigen)(+10 GAB +2 ST-Mod + Sonstiges)Angriffe (Anzeigen)Rapier+2 [1d6+2, crit 16-20/x2, 6 lb., one-handed, slashing]
Nahkampf
1W20 +10 GaB +3 GE-Mod +0 Sonstiges
Fernkampf:
+3 GE-ModRettungswürfe (Anzeigen)Reflex +11 (Anzeigen)(+8 Grundbonus +3 GE-Mod)Willen +3 (Anzeigen)(+5 Grundbonus -2 WE-Mod)Zähigkeit +3 (Anzeigen)(+1 Grundbonus +2 KO-Mod)Fertigkeiten (Anzeigen)Alle anderen Fertigkeiten werden ungeübt gehandhabt.
Skills Attr Gesamt Rang Mod Sonst Tumble Dex +17 12 +3 +2 Balance Dex +14 9 +3 +2 Bluff Cha +18 12 +3 +3 Diplomacy Cha +14 9 +3 +2 Gather Information Cha +12 9 +3 +0 Hide Dex +11 8 +3 +0 Move Silently Dex +12 9 +3 +0 Slight of Hand Dex +14 11 +3 +0 Swim Str +12 10 +2 +0 Sprachen (Anzeigen)Tashalan, Chultan, ChondathanTalente&Fähigkeiten (Anzeigen)
Woher Talent/Fähigkeit Rasse Human Racial Traits (Anzeigen)Medium: As Medium creatures, humans have no special bonuses or penalties due to their size.
Human base land speed is 30 feet.
1 extra feat at 1st level.
4 extra skill points at 1st level and 1 extra skill point at each additional level.
Automatic Language: Common. Bonus Languages: Any (other than secret languages, such as Druidic). See the Speak Language skill.
Favored Class: Any. When determining whether a multiclass human takes an experience point penalty, his or her highest-level class does not count.Stufe 1 Umgang mit exotische Waffen: Feuerwaffen Human Waffenfokus: Rapier Schurke 1 Sneak Attack 1d6 Schurke 1 Trapfinding Schurke 2 Evasion ... Bonus(3) Improved Critical: Rapier Inventar (Anzeigen)Gold (Anzeigen)
Platin - Gold 5 Silber 4 Kupfer 7 Traglast 98 lb. (Anzeigen)= Rucksack 24 lb + Ausrüstung 74 lb.Belastbarkeit (Anzeigen)
Leichte Belastung 0-43 lb. Mittlere Belastung 44-86 lb. Schwere Belastung 87-130 lb. Über Kopf heben 130 lb. Hochheben 250 lb. Schieben oder ziehen 650 lb. Rucksack 24 lb. (Anzeigen)
Gegenstand Menge Marktpreis (GM) Gewicht (lb.) Rucksack (leer) 1 2 2 Kreide 1 0,01 - Feuerstein u. Stahl 1 1 - Tagesration Trockenfleisch 5 2,5 5 Wetzstein 1 0,02 1 Magischer Kompass 1 25 1 Schlafsack 1 0,1 15 Ausrüstung 74 lb. (Anzeigen)
Gegenstand Wo getragen Marktpreis (GM) Gewicht (lb.) Travelers Outfit (Anzeigen)Ledermantel (braun)
Leinenhemd (weiß)
Dreispitz
Leinenunterwäsche
Lederhose (dunkelbraun)
Breiter Ledergürtel (braun)
Lederstiefel (braun)
KopftuchKörper 8 7 Rapier+1 Rücken 35 6 Dolch Gürtel 2 1 Aussehen (Anzeigen)
Bild
BeschreibungBackground (Anzeigen)Hintergrundgeschichte
[quote][spoiler=Captain Jack Sparrow]
[i]Optionaler einleitender Text. [/i]
Name: Captain Jack Sparrow
Rasse: Mensch
Klasse und Stufe: Rogue 8, Duelist 4[/spoiler]
[spoiler=Persönliche Angaben]
Gottheit: Tymora
Gesinnung: Chaotisch Neutral
Alter: 36 Jahre
Geschlecht: männlich
Größe: 1, 76m
Gewicht: 68 kg
Heimatregion: Calimshan
[/spoiler]
[spoiler=Attribute][table][tr][td][row][head]ST[/head][data]12[/data][data]+1[/data][/row]
[row][head]GE[/head][data]14[/data][data]+2[/data][/row]
[row][head]KO[/head][data]14[/data][data]+2[/data][/row]
[row][head]IN[/head][data]12[/data][data]+1[/data][/row]
[row][head]WE[/head][data]15[/data][data]+2[/data][/row]
[row][head]CH[/head][data]14[/data][data]+2[/data][/row][/table]
[/spoiler]
[spoiler=Kampfwerte]
TP: 64/64
[spoiler=RK 15 ](10 + 0 Travelers Outfit +5 GE-Mod +0 Sonstiges)[/spoiler]
Berührung: 15; Auf falschem Fuß: 15
Bewegungsrate: 7,5m (Basis 9m) (Rennen *4)
[spoiler=Initiative +5](+5 GE-Mod )[/spoiler]
Grundangriffsbonus: +10
[spoiler=Ringkampf +12](+10 GAB +2 ST-Mod + Sonstiges)[/spoiler]
[/spoiler]
[spoiler=Angriffe]
Rapier+2 [1d6+2, crit 16-20/x2, 6 lb., one-handed, slashing]
[b]Nahkampf[/b]
1W20 +10 GaB +3 GE-Mod +0 Sonstiges
[b]Fernkampf:[/b]
+3 GE-Mod
[/spoiler]
[spoiler=Rettungswürfe]
[spoiler=Reflex +11](+8 Grundbonus +3 GE-Mod)[/spoiler]
[spoiler=Willen +3](+5 Grundbonus -2 WE-Mod)[/spoiler]
[spoiler=Zähigkeit +3](+1 Grundbonus +2 KO-Mod)[/spoiler]
[/spoiler]
[spoiler=Fertigkeiten][table][tr][td][row][head]Skills[/head][head]Attr[/head][head]Gesamt[/head][head]Rang[/head][head]Mod[/head][head]Sonst[/head][/row]
[row][head]Tumble[/head][data]Dex[/data][data]+17[/data][data]12[/data][data]+3[/data][data]+2[/data][/row]
[row][head]Balance[/head][data]Dex[/data][data]+14[/data][data]9[/data][data]+3[/data][data]+2[/data][/row]
[row][head]Bluff[/head][data]Cha[/data][data]+18[/data][data]12[/data][data]+3[/data][data]+3[/data][/row]
[row][head]Diplomacy[/head][data]Cha[/data][data]+14[/data][data]9[/data][data]+3[/data][data]+2[/data][/row]
[row][head]Gather Information[/head][data]Cha[/data][data]+12[/data][data]9[/data][data]+3[/data][data]+0[/data][/row]
[row][head]Hide[/head][data]Dex[/data][data]+11[/data][data]8[/data][data]+3[/data][data]+0[/data][/row]
[row][head]Move Silently[/head][data]Dex[/data][data]+12[/data][data]9[/data][data]+3[/data][data]+0[/data][/row]
[row][head]Slight of Hand[/head][data]Dex[/data][data]+14[/data][data]11[/data][data]+3[/data][data]+0[/data][/row]
[row][head]Swim[/head][data]Str[/data][data]+12[/data][data]10[/data][data]+2[/data][data]+0[/data][/row]
[/table]
Alle anderen Fertigkeiten werden ungeübt gehandhabt.
[/spoiler]
[spoiler=Sprachen]
Tashalan, Chultan, Chondathan
[/spoiler]
[spoiler=Talente&Fähigkeiten][table][tr][td][row][head]Woher[/head][head]Talent/Fähigkeit[/head][/row]
[row][data]Rasse[/data][data][spoiler=Human Racial Traits]
Medium: As Medium creatures, humans have no special bonuses or penalties due to their size.
Human base land speed is 30 feet.
1 extra feat at 1st level.
4 extra skill points at 1st level and 1 extra skill point at each additional level.
Automatic Language: Common. Bonus Languages: Any (other than secret languages, such as Druidic). See the Speak Language skill.
Favored Class: Any. When determining whether a multiclass human takes an experience point penalty, his or her highest-level class does not count.[/spoiler][/data][/row]
[row][data]Stufe 1[/data][data]Umgang mit exotische Waffen: Feuerwaffen[/data][/row]
[row][data]Human[/data][data]Waffenfokus: Rapier[/data][/row]
[row][data]Schurke 1[/data][data]Sneak Attack 1d6[/data][/row]
[row][data]Schurke 1[/data][data]Trapfinding[/data][/row]
[row][data]Schurke 2[/data][data]Evasion[/data][/row]
[row][data]Bonus(3)[/data][data]Improved Critical: Rapier[/data][/row]
...
[/table]
[/spoiler]
[spoiler=Zauber]
SG= 10 + Zaubergrad + 0 Attribut
[spoiler=0x Grad 0]
[/spoiler]
[spoiler=0x Grad 1]
[/spoiler]
[/spoiler]
[spoiler=Inventar]
[spoiler=Gold]
[table][tr][td]
[row][head]Platin[/head][data]-[/data][/row]
[row][head]Gold[/head][data]5[/data][/row]
[row][head]Silber[/head][data]4[/data][/row]
[row][head]Kupfer[/head][data]7[/data][/row]
[/table]
[/spoiler]
[spoiler=Traglast 98 lb.]
= Rucksack 24 lb + Ausrüstung 74 lb.
[spoiler=Belastbarkeit]
[table][tr][td]
[row][head]Leichte Belastung[/head][data] 0-43 lb.[/data][/row]
[row][head]Mittlere Belastung[/head][data]44-86 lb.[/data][/row]
[row][head]Schwere Belastung[/head][data]87-130 lb.[/data][/row]
[row][head]Über Kopf heben[/head][data]130 lb.[/data][/row]
[row][head]Hochheben[/head][data]250 lb.[/data][/row]
[row][head]Schieben oder ziehen[/head][data]650 lb.[/data][/row]
[/table]
[/spoiler]
[/spoiler]
[spoiler=Rucksack 24 lb.]
[table][tr][td][row][head]Gegenstand[/head][head]Menge[/head][head]Marktpreis (GM)[/head][head]Gewicht (lb.)[/head][/row]
[row][data]Rucksack (leer)[/data][data]1[/data][data]2[/data][data]2[/data][/row]
[row][data]Kreide[/data][data]1[/data][data]0,01[/data][data]-[/data] [/row]
[row][data]Feuerstein u. Stahl[/data][data]1[/data][data]1[/data][data]-[/data] [/row]
[row][data]Tagesration Trockenfleisch[/data][data]5[/data][data]2,5[/data][data]5[/data] [/row]
[row][data]Wetzstein[/data][data]1[/data][data]0,02[/data][data]1[/data] [/row]
[row][data]Magischer Kompass[/data][data]1[/data][data]25[/data][data]1[/data][/row]
[row][data]Schlafsack[/data][data]1[/data][data]0,1[/data][data]15[/data][/row]
[/table]
[/spoiler]
[spoiler=Ausrüstung 74 lb.]
[table][tr][td][row][head]Gegenstand[/head][head]Wo getragen[/head][head]Marktpreis (GM)[/head][head]Gewicht (lb.)[/head][/row]
[row][data][spoiler=Travelers Outfit]
Ledermantel (braun)
Leinenhemd (weiß)
Dreispitz
Leinenunterwäsche
Lederhose (dunkelbraun)
Breiter Ledergürtel (braun)
Lederstiefel (braun)
Kopftuch
[/spoiler]
[/data][data]Körper[/data][data]8[/data][data]7[/data][/row]
[row][data]Rapier+1[/data][data]Rücken[/data][data]35[/data][data]6[/data] [/row]
[row][data]Dolch[/data][data]Gürtel[/data][data]2[/data][data]1[/data] [/row]
[/table]
[/spoiler]
[/spoiler]
[spoiler=Aussehen]
Bild
Beschreibung
[/spoiler]
[spoiler=Background]
Hintergrundgeschichte
[/spoiler]
[/quote]
ST | 8 | -1 |
---|---|---|
GE | 16 | +3 |
KO | 12 | +1 |
IN | 20 | +5 |
WE | 8 | -1 |
CH | 10 | 0 |
Skills | Attr | Gesamt | Rang | Mod | Sonst |
---|---|---|---|---|---|
Beruf (Glücksspieler) | Weisheit | +2 | 3 | -1 | +0 |
Beruf (Seemann) | Weisheit | +1 | 2 | -1 | +0 |
Entdecken | Weisheit | +3 | 0 | -1 | +2 (Elf), +2 (Alertness) |
Konzentration | Konstitution | +7 | 6 | +1 | +0 |
Lauschen | Weisheit | +3 | 0 | -1 | +2 (Elf), +2 (Alterness) |
Suchen | Intelligenz | +7 | 0 | +5 | +2 |
Sprachen sprechen | Keines | Infernal, Abyssal, Sylvan, Zwergisch | - | - | - |
Wissen (Adel) | Intelligenz | +6 | 1 | +5 | +0 |
Wissen (Architektur) | Intelligenz | +6 | 1 | +5 | +0 |
Wissen (Arkanes) | Intelligenz | +11 | 6 | +5 | +0 |
Wissen (Ebenen) | Intelligenz | +10 | 5 | +5 | +0 |
Wissen (Geographie) | Intelligenz | +6 | 1 | +5 | +0 |
Wissen (Geschichte) | Intelligenz | +6 | 1 | +5 | +0 |
Wissen (Gewölbe) | Intelligenz | +6 | 1 | +5 | +0 |
Wissen (Sasserine) | Intelligenz | +6 | 1 | +5 | +0 |
Wissen (Natur) | Intelligenz | +7 | 2 | +5 | +0 |
Wissen (Religion) | Intelligenz | +7 | 2 | +5 | +0 |
Zauberkunde | Intelligenz | +13 | 6 | +5 | +2 (Synergie) |
Woher | Talent/Fähigkeit |
---|---|
Rasse | Gray Elf Racial Traits (Anzeigen) Medium: As Medium creatures, Gray Elves have no special bonuses or penalties due to their size. Gray Elves base land speed is 30 feet. Immunity to magic sleep effects, and a +2 racial saving throw bonus against enchantment spells or effects. Low-Light Vision: An elf can see twice as far as a human in starlight, moonlight, torchlight, and similar conditions of poor illumination. She retains the ability to distinguish color and detail under these conditions. Weapon Proficiency: Elves receive the Martial Weapon Proficiency feats for the longsword, rapier, longbow (including composite longbow), and shortbow (including composite shortbow) as bonus feats. +2 racial bonus on Listen, Search, and Spot checks. An elf who merely passes within 5 feet of a secret or concealed door is entitled to a Search check to notice it as if she were actively looking for it. Automatic Languages: Common and Elven. Bonus Languages: Draconic, Gnoll, Gnome, Goblin, Orc, and Sylvan. Favored Class: Wizard. A multiclass elf’s wizard class does not count when determining whether she takes an experience point penalty for multiclassing. |
Elfischer Magier 1 | Alternate Class Feature – Combat Wizard: Verbesserte Initiative |
Elfischer Magier 1 | Elven Spell Mastery |
Elfischer Magier 1 | Familiar |
Talent der 1. Stufe | Zauberndes Wunderkind |
Talent der 3. Stufe | Zaubermeisterschaft (Anzeigen) Grad I: Nerveskitter, Protection from Evil Grad II: Unsichtbarkeit, Rope Trick, Glitterdust |
Leichte Belastung | 0-26 lb. |
---|---|
Mittlere Belastung | 27-53 lb. |
Schwere Belastung | 54-80 lb. |
Über Kopf heben | 80 lb. |
Hochheben | 160 lb. |
Schieben oder ziehen | 320 lb. |
Gegenstand | Menge | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Flasche Wein | 1 | 2 GM | - |
Kartenspiel | 1 | 1 | - |
Luftpflanze | 1 | 25 | - |
Schriftrollen mit wasserfester Tinte, Grad II (Arcane Turmoil, 150; Create Magic Tatoo, 150; Phantasmal Strangler, 150) | 3 | 468 | 1 |
Sonnenzepter | 5 | 10 | 5 |
Zauberbuch | 1 | 15 | 3 |
Gegenstand | Wo getragen | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Piratenkostüm (Anzeigen) Dreispitz (braun) Leinenhemd (weiß) Ausgefranster Gehrock (dunkelbraun) Hose (braun) Ledergürtel (braun) Lederstiefel (braun) | Körper | 1 | 5 |
Dolch | Hüfte | 2 GM | 1 |
Arcanist Gloves | Hände | 500 GM | 1 |
ST | 2 | -4 |
---|---|---|
GE | 15 | +2 |
KO | 10 | 0 |
IN | 6 | -4 |
WE | 12 | +1 |
CH | 2 | -4 |
Siehe den entsprechenden Eintrag im Monsterhandbuch. | |||||
Skills | Attr | Gesamt | Rang | Mod | Sonst |
---|---|---|---|---|---|
Balancieren | Geschicklichkeit | +10 | x | x | x |
Beruf (Glücksspieler) | Weisheit | +4 | 3 | +1 | +0 |
Beruf (Seemann) | Weisheit | +3 | 2 | +1 | +0 |
Klettern | Geschicklichkeit | +12 | x | x | x |
Konzentration | Konstitution | +5 | 5 | 0 | +0 |
Leise Bewegen | Geschicklichkeit | +10 | x | x | x |
Schwimmen | Geschicklichkeit | +10 | x | x | x |
Verstecken | Geschicklichkeit | +16 | x | x | x |
Wissen (Arkanes) | Intelligenz | +3 | 5 | -2 | +0 |
Zauberkunde | Intelligenz | +1 | 5 | -4 | +0 |
Woher | Talent/Fähigkeit |
---|---|
Rasse | Magical Beast: Rat (Anzeigen) Tiny. Darkvision out to 60 feet and low-light vision. |
Vertrautenfähigkeit | Meister erhält +2 auf Rettungswürfe gegen Zähigkeit |
Vertrauter der ersten oder zweiten Stufe | Natürliche Rüstung +1 |
Vertrauter der ersten oder zweiten Stufe | Alertness (Ex) (Anzeigen) The master of a familiar gets a +2 bonus on all Listen checks and Spot checks. |
Vertrauter der ersten oder zweiten Stufe | Improved Evasion (Ex) (Anzeigen) When subjected to an attack that normally allows a Reflex saving throw for half damage, a familiar takes no damage if it makes a successful saving throw and half damage even if the saving throw fails. |
Vertrauter der ersten oder zweiten Stufe | Share Spells (Anzeigen) At the master’s option, he may have any spell (but not any spell-like ability) he casts on himself also affect his familiar. The familiar must be within 5 feet at the time of casting to receive the benefit. If the spell or effect has a duration other than instantaneous, it stops affecting the familiar if it moves farther than 5 feet away and will not affect the familiar again even if it returns to the master before the duration expires. Additionally, the master may cast a spell with a target of "You" on his familiar (as a touch range spell) instead of on himself. A master and his familiar can share spells even if the spells normally do not affect creatures of the familiar’s type (magical beast). |
Vertrauter der ersten oder zweiten Stufe | Empathic Link (Su) (Anzeigen) The master has an empathic link with his familiar out to a distance of up to 1 mile. The master cannot see through the familiar’s eyes, but they can communicate empathically. Because of the limited nature of the link, only general emotional content can be communicated. Because of this empathic link, the master has the same connection to an item or place that his familiar does. |
ST | 8 | -1 |
---|---|---|
GE | 14 | +2 |
KO | 14 | +2 |
IN | 12 | +1 |
WE | 8 | -1 |
CH | 18 | +4 |
Skills | Attr | Gesamt | Rang | Mod | Sonst |
---|---|---|---|---|---|
Bluff | Charisma | +9 | 5 | +4 | +0 |
Diplomatie | Charisma | +11 | 5 | +4 | ++2 |
Einschüchtern | Charisma | +9 | 5 | +4 | +0 |
Konzentration | Konstitution | +6 | 5 | +1 | +0 |
Magischen Gegenstand benutzen | Charisma | +9 | 5 | +4 | +0 |
Zauberkunde | Intelligenz | +6 | 5 | +1 | +0 |
Woher | Talent/Fähigkeit |
---|---|
Rasse | Human Racial Traits (Anzeigen) Medium: As Medium creatures, humans have no special bonuses or penalties due to their size. Human base land speed is 30 feet. 1 extra feat at 1st level. 4 extra skill points at 1st level and 1 extra skill point at each additional level. Automatic Language: Common. Bonus Languages: Any (other than secret languages, such as Druidic). See the Speak Language skill. Favored Class: Any. When determining whether a multiclass human takes an experience point penalty, his or her highest-level class does not count. |
Hexenmeister 1 | Eschew Materials |
Hexenmeister 2 | Metaspells |
Volkstalent: Mensch | Blutlinie des Feuers |
Talent der 1. Stufe | Calishitischer Elementalist des Feuers |
Platin | 0 |
---|---|
Gold | 1000 |
Silber | 0 |
Kupfer | 0 |
Leichte Belastung | 0-26 lb. |
---|---|
Mittlere Belastung | 27-53 lb. |
Schwere Belastung | 54-80 lb. |
Über Kopf heben | 80 lb. |
Hochheben | 160 lb. |
Schieben oder ziehen | 320 lb. |
Gegenstand | Menge | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Stab der magischen Geschosse (50 Ladungen) | 1 | 2 GM | - |
Gegenstand | Wo getragen | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Körper | 1 | 5 | |
Dolch | Hüfte | 2 GM | 1 |
Arcanist Gloves | Hände | 500 GM | 1 |
ST | 10 | +0 |
---|---|---|
GE | 18 | +4 |
KO | 16 | +3 |
IN | 12 | +1 |
WE | 8 | -1 |
CH | 12 | +1 |
Skills | Attr | Gesamt | Rang | Mod | Sonst |
---|---|---|---|---|---|
Disable Device | Int | +9 | 6 | +1 | +2 |
Hide | Dex | +10 | 6 | +4 | +0 |
Knowledge (Arcana) | Int | +4 | 3 | +1 | +0 |
Move Silently | Dex | +10 | 6 | +4 | +0 |
Open Lock | Dex | +12 | 6 | +4 | +2 |
Search | Int | +8 | 6 | +1 | +1 |
Spellcraft | Int | +9 | 6 | +1 | +2 |
Swim | Str | +3 | 3 | +0 | +0 |
Use Magic Devise | Cha | +9 | 6 | +1 | +2 |
Woher | Talent/Fähigkeit | Bemerkung |
---|---|---|
Human | Weapon Finesse | Dex instead of Str for attack roll |
Stufe 1 | Twin Sword Style (regional) | +2 Shield AC against a opponent if fight with two weapon, target change each round possible |
Spellthief 1 | Sneak Attack 1d6 | |
Spellthief 1 | Steal Spell 0. or 1. | lose 1d6 of Sneak Attack, steal on spell (0 or 1st) of choice if not prepared spell stolen is random, spontaneous casters can't cast chosen spell for one Minute |
Spellthief 1 | Trapfinding | |
Spellthief 2 | Detect Magic 1 day | Like Spell with Spelllevel equals Spellthiefcasterlevel |
Spellthief 2 | Spellgarce +1 | +1 competence Bonus on Saves against Spells |
Spellthief 2 | Steal Spell Effect | Like Steal Spell with Buffs, can only be stolen if the Spellthief could be targeted |
Spellthief 3 | Steal Energy Resistance 10 | Like Steal Spell with Resistance |
Stufe 3 | Two Weapon Fighting | -Penality Primary Hand 2, Offhand 6 |
Platin | 0 |
---|---|
Gold | 0 |
Silber | 0 |
Kupfer | 0 |
Leichte Belastung | 0-33 lb. |
---|---|
Mittlere Belastung | 34-66 lb. |
Schwere Belastung | 86-100 lb. |
Über Kopf heben | 100 lb. |
Hochheben | 200 lb. |
Schieben oder ziehen | 500 lb. |
Gegenstand | Menge | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Rucksack (leer) | 1 | 2 | 2 |
Thieves' Tool* | 1 | 100 | 2 |
Feuerstein u. Stahl | 1 | 1 | - |
Wetzstein | 1 | 0,02 | 1 |
Everfull Mug | 1 | 200 | - |
Tonstatue (Pferd, bei Auslösen cast Mount Casterlevel 2) | 2 | 200 | - |
Gegenstand | Wo getragen | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Travelers Outfit (Anzeigen) Ledermantel (braun) Leinenhemd (weiß) Leinenunterwäsche Lederhose (schwarz) Breiter Ledergürtel schwarz) Lederstiefel (schwarz) | Körper | 8 | 5 |
2x Dagger* | Gürtel | 2*302 | 2 |
2x Dart | Stiefel | 0,5 | 1 |
Studded Leather* | Körper | 175 | 20 |
ST | 14 | +2 |
---|---|---|
GE | 16 | +3 |
KO | 14 | +2 |
IN | 14 | +2 |
WE | 10 | +0 |
CH | 10 | +0 |
Skills | Attr | Gesamt | Rang | Mod | Sonst |
---|---|---|---|---|---|
Tumble | Dex | +10 | 6 | +3 | +2-1 |
Bluff | Cha | +6 | 6 | +0 | +0 |
Diplomacy | Cha | +8 | 6 | +0 | +2 |
Climb | Str | +7 | 6 | +2 | -1 |
Jump | Str | +9 | 6 | +2 | +2-1 |
Swim | Str | +6 | 6 | +2 | -2 |
Profession (Sailor) | Wis | +6 | 6 | +0 | +0 |
Woher | Talent/Fähigkeit |
---|---|
Rasse | Human Racial Traits (Anzeigen) Medium: As Medium creatures, humans have no special bonuses or penalties due to their size. Human base land speed is 30 feet. 1 extra feat at 1st level. 4 extra skill points at 1st level and 1 extra skill point at each additional level. Automatic Language: Common, Chondathan. Bonus Languages: Any (other than secret languages, such as Druidic). See the Speak Language skill. Favored Class: Any. When determining whether a multiclass human takes an experience point penalty, his or her highest-level class does not count. |
Stufe 1 | Dodge |
Human | Waffenfokus: Rapier |
Swashbuckler 1 | Weapon Finese |
Swashbuckler 2 | Grace +1 |
Swashbuckler 3 | Insightful Strike |
Stufe 3 | Combat Expertise |
Platin | 8 |
---|---|
Gold | 9 |
Silber | 9 |
Kupfer | 10 |
Leichte Belastung | 0-58 lb. |
---|---|
Mittlere Belastung | 59-116 lb. |
Schwere Belastung | 117-175 lb. |
Über Kopf heben | 175 lb. |
Hochheben | 350 lb. |
Schieben oder ziehen | 875 lb. |
Gegenstand | Menge | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Rucksack | 1 | 2 | 2 |
Diamantstaub | 1 | 100 | - |
Feuerstein u. Stahl | 1 | 1 | - |
Everlasting Rations | 1 | 350 | 2 |
Everfull Mug | 1 | 200 | - |
Seidenseil (15 m) | 1 | 10 | 5 |
Schlafsack | 1 | 0,1 | 15 |
Sonnenruten | 2 | 4 | 2 |
Gegenstand | Wo getragen | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Kettenhemd (Meisterarbeit) | Körper | 250 | 25 |
Hose | Körper | 1 | 1 |
Rapier (Meisterarbeit) | Rücken | 320 (Startregion-Item) | 6 |
Dolch | Gürtel | 2 | 1 |
Gürteltasche | 1 | 1 | 0,5 |
ST | 16 | +3 |
---|---|---|
GE | 14 | +2 |
KO | 12 | +1 |
IN | 12 | +1 |
WE | 16 | +3 |
CH | 10 | +0 |
Skills | Attr | Gesamt | Rang | Mod | Sonst |
---|---|---|---|---|---|
Balance | Dex | +3 | 1 | +2 | +0 |
Climb | Str | +4 | 1 | +3 | +0 |
Concentration | Con | +5 | 4 | +1 | +0 |
Diplomacy | Cha | +1 | 1 | +0 | +0 |
Heal | Wis | +7 | 4 | +3 | +1 |
Hide | Dex | +3 | 1 | +2 | +0 |
Knowledge (Religion) | Int | +5 | 4 | +1 | +0 |
Move Silently | Dex | +3 | 1 | +2 | +0 |
Perform (Sing) | Cha | +1 | 1 | +0 | +0 |
Profession (Sailor) | Wis | +4 | 1 | +3 | +0 |
Sense Motive | Wis | +4 | 1 | +3 | +0 |
Spot | Wis | +5 | 1 | +3 | +1 |
Swim | Str | +12 | 1 | +3 | +8 |
Woher | Talent/Fähigkeit |
---|---|
Rasse | Half-Elven Racial Traits (Anzeigen)
|
Stufe 1 | Combat Casting |
Monk 1 | Unarmed Strike (1d6) |
Monk 1 | Flurry of Blows |
Monk 1 | Stunning Fist (Bonus) |
Cleric 1 | Turn or rebuke undead |
Platin | - |
---|---|
Gold | 28 |
Silber | 5 |
Kupfer | 5 |
Leichte Belastung | 0-76 lb. |
---|---|
Mittlere Belastung | 77-153 lb. |
Schwere Belastung | 154-230 lb. |
Über Kopf heben | 230 lb. |
Hochheben | 460 lb. |
Schieben oder ziehen | 1150 lb. |
Gegenstand | Menge | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Rucksack (leer) | 1 | 2 | 2 |
Brechstange | 1 | 2 | 5 |
Camouflage-Ausrüstung | 1 | 40 | 5 |
Fackel | 5 | 0,05 | 5 |
Feuerstein u. Stahl | 1 | 1 | - |
Handschellen, Meisterarbeit | 1 | 50 | 2 |
Hanfseil (15m) | 1 | 10 | 5 |
Heilertasche | 1 | 50 | 1 |
Schlafsack | 1 | 0,1 | 5 |
Schleuderkugeln | 2 | 0,2 | 10 |
Schloss (Durchschnittlich) | 1 | 40 | 1 |
Stab Leichte Wunden heilen | 1 | 750 | - |
Trank Unsichtbarkeit | 1 | 300* | - |
Gegenstand | Wo getragen | Marktpreis (GM) | Gewicht (lb.) |
---|---|---|---|
Traveler's Outfit (Anzeigen) Leinenhemd, ärmellos (blau) Leinenunterwäsche Lederhose (schwarz) schmaler Ledergürtel (dunkelbraun) Lederstiefel (schwarz) Lederhandschuhe, fingerlos (schwarz) | Körper | 1 | 5 |
Heiliges Symbol (Silber) | Hals | 25 | 1 |
Schleuder | Gürtel | - | - |
Schleuderkugeln | Gürtel | 0,1 | 5 |
1. | Pressen (http://en.wikipedia.org/wiki/Impressment) |