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Nachrichten - Ramar

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2311
D&D Classic Adventure Path / [CT] Ramar Blutregen
« am: 22.10.2010, 01:10:45 »
Inventar

NameLevelFunktionWert (GM)
+2 Delver's Chainmail8Rk+2, Power (Daily): Free Action. Gain a +2 power bonus to a saving
throw you just rolled; use the new result.
3400 GM
+1 Zwergisches Kettenhemd (gespendet an Tyr-Tempel in Winterhaven)2Rk+1, +1 Endurance, Daily Power, as free: HP zurück wie Healing Surge+3520 GM
+2 Symbol of Battle5Critical +2d8, +2 Attack +2 dmg, Daily Power, as free on hit +1d10 extra damage5000 GM
Cloak of Survival +29This amulet grants a +2 enhancement bonus to Fortitude, Ref lex, and Will defense. +2 auf Endurance, DR 5 vs cold and fire4200 GM
Schwebeamulett +13This amulet grants a +1 enhancement bonus to Fortitude, Ref lex, and Will defense. The amulet’s wearer lands on his feet after a fall and treats the distance fallen as 10 feet shorter for purposes of calculating damage.680 GM
+1 Vicious Greataxe21d12,    Critical +1d12, starke krits, prof+2520 GM
Belt of sacrifice +17Power (allways active):Each ally within 5 squares of you gains a +1 item
bonus to his or her healing surge value.
Power (Daily ✦ Healing): Minor Action. Lose two healing
surges. An ally within 5 squares of you regains one healing
surge.
2600 GM
3 Handäxtenm1d6, 5/10, starke krits, prof+215 GM
+2 Flaming Maul102d6, prof+2, Power(at will): free action Switch weapon damage / fire damage; Power(daily): Free Action on hit deal 1d6 fire dmg and ongoing 5 fire dmg (save ends)5000 GM
Circlet of Continuity13Always: +2 item bonus saving throws agains dazing or stunning effect.
Power(Encounter) Trigger: You are dazed or stunned at the start of your turn.
Effect: You sustain a power that normally requires a minor action to sustain.
9000 GM
Bracers of Defense7Always: -
Power(Daily) Trigger: Intermediate Interrupt Hit by melee attack
Effect: Reduce dealed Damage by 10
2600 GM
Heiltrank5Heilt 10 HP, Kosten: 1 surge50 GM
Heiltrank5Heilt 10 HP, Kosten: 1 surge50 GM

Münzen und Wertgegenstände
3470 GM, 106 SM  4 KM
AbenteuerBasis Set Deluxe 15 gm
Schuldschein 300 GM an Lexi ausgeliehen
Schuldschein 100 GM an Jared ausgeliehen


Wunschliste
NameLevelFunktionWert (GM)
+2 Symbol of Battle10Critical +2d8, +2 Attack +2 dmg, Daily Power, as free on hit +1d10 extra damage5000 GM
Acrobat Boots2Power (allways active): +1 Acrobatic
Power (At-Will): Minor Action. Stand up from prone
520 GM
Catstep Boots3Immer: nur halber Fallschaden und du landes immer auf den Füßen, Power Daily as free action: +5 acrobatic or athletic680 GM
Wavestrider Boots4Du kannst über Wasser laufen, musst am Beginn und Ende aber wieder auf festen Boden stehen., Power Daily as free action: Einen Kampf auf Flüssigkeit laufen840 GM
Boot of Spiderclimb5Kletern mit Full Speed, Power Daily as move action: gains climb 5 for one move action1000 GM


Spoiler (Anzeigen)

2312
D&D Classic Adventure Path / [CT] Ramar Blutregen
« am: 22.10.2010, 00:57:54 »
Ramar Blutregen

Medium-size Male Dwarf
Kleriker 10; XP 20.996/26.000;
Spoiler (Anzeigen)

Hit Points: 89/89
Initiative: +4
Speed:  Walk 5 
AC:  23 (+7 Armor, +15 Base)
Face/Reach: 5/5 
Defenses:  Fortitude: +21, Reflex: +19, Will: +23 
Saves: +5 vs poison, +2 vs stunned, +2 vs daze
Damage Reduction: 5 vs Fire, 5 vs Cold
Abilities: Str 18 (+4), Dex 9 (-1), Con 17 (+3), Int 11 (+0), Wis 19 (+4), Cha 15 (+2)

Angriffe
Zitat
Standard: Lance of Faith, Weisheit vs Reflex

Hit: [dice]1d20+11[/dice]
Dmg: [dice]1d8+6[/dice]

on hit: +2 auf Attacke bekommt:

Encounter Power: 
Standard: Healing Strike, Stärke vs RK (radiant dmg)

+2 flaming maul
Hit: [dice]1d20+13[/dice]
Hit Dmg: [dice]4d6+8[/dice]

+ Healing von Healing charge +3 auf einen Verbündeten
evt. +1 wegen Belt of Sacrifice: Ja/Nein

Miss: 3 dmg (wegen Feat Hammertakt)

Standard: Priest Shield, Stärke vs RK

+2 flaming maul
Hit: [dice]1d20+13[/dice]
Dmg: [dice]2d6+8[/dice]

on hit: ich und ein nebenstehende Verbündeter bekommen +1 auf AC
Miss: 3 dmg (wegen Feat Hammertakt)

Minor: Healing Word, Range 10
Hit: -
Heal: [dice]3d6+5[/dice]
Target: Ich oder ein Verbündeter bekommt Charge Value +og. als Heilung.
Kosten: Target gibt 1 Healing Surge aus
evt. +1 wegen Belt of Sacrifice: Ja/Nein

Minor: Inspiring Word (Warlord-Daily Power), Range 10
Hit: -
Heal: [dice]3d6[/dice]
Target: Ich oder ein Verbündeter bekommt Charge Value +og. als Heilung.
Kosten: Target gibt 1 Healing Surge aus
evt. +1 wegen Belt of Sacrifice: Ja/Nein


Encounter Power: Standard: Daunting Light, Weisheit vs Reflex

Hit: [dice]1d20+11[/dice]
Dmg: [dice]2d10+6[/dice] radiant damage and one ally gains combat advantage against the target until the end of your next turn

Encounter Power11: Standard: Solar Wrath, Weisheit vs Will
Range: Enemies in Close Burst 8
Hit: [dice]1d20+11[/dice]
Dmg: [dice]3d8+6[/dice] radiant damage and if target is demon or undead it is stunned until end of your next turn.

Encounter Power Standard: Break the Spirit, Weisheit vs Will, Range: 10

Hit: [dice]1d20+11[/dice]
Dmg: [dice]2d8+6[/dice]

on hit: Target erhält Malus auf Attack in Höhe des Charisma Wertes (-2)


Encounter Power: Standard: Turn Undead, Weisheit vs Will, close burst 5
Hit: [dice]1d20+11[/dice]

Dmg: [dice]3d10+6[/dice] radiant damage  and you push the target a number of squares equal to 3 + your Charisma modifier. The target is  immobilized until the end of your next turn.

Miss: Half damage, and the target is not pushed or immobilized.

Daily Power: Standard: Guardian of Faith, Cle1, Range5

Aura1 Attack: Wis vs. For
Hit: [dice]1d20+11[/dice]
Dmg: [dice]1d8+5[/dice] radiant damage 


Daily Power: Standard: Consecrated Ground, Cle5, close burst1

Effect:  Jeder Gegner der seine Runde in der Zone beginnt erhält 1d6+2 Lichtschaden
Die Gruppe heilt ab Status blutig 3hp pro Runde

Move: Action. Bewegen der Zone um 3 Felder
Minor: Aufrechterhalten



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