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Helden ums Lagerfeuer

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Adrastheia:
Erst vor kurzem hatte das Schicksal die vier Reisenden zusammengeführt. Vor genau zwei Wochen waren sie sich zum ersten Mal begegnet, hatten sich vorgestellt und waren aufgebrochen, um einen kleinen Ort im Misteltal von einem wilden Wolfsrudel zu befreien.
Diese Aufgabe wäre ihnen leichter gefallen, hätte es nicht zehn Tage davon durchgehend geregnet. Das Wetter hatte zwar etwas auf die Laune des ein oder anderen geschlagen, doch konnte der ehrliche Dank und der stolze Lohn für getane Arbeit die durchnässte Gesellschaft trösten. Sie ließen die erbeuteten Wolfsfelle - minus einiger Zähne und Krallen als Trophäen - bei den Dorfleuten zurück und empfingen ihre Geldbeutel[1] in freudiger Erwartung.
Beinahe hätten sich ihre Wege wieder getrennt, doch lud der Tavernenbesitzer die vier noch auf einen Umtrunk und erzählte ihnen vom großen Markt im nahegelegenen Ashabaford. Die wettergebeutelte Jagdgesellschaft beschloss beim aufgewärmten Ale sich diesen Umschlagplatz miteinander anzusehen, dort neue Ausrüstung zu erwerben, zu tauschen und vielleicht im großen Wirtshaus neue Aufträge aufzutun.

Für den Moment zufrieden mit dieser Entscheidung und recht einträchtig sah jeder von ihnen in die Runde. Zwar kannten sie sich noch nicht lange, doch hatten sie schon manches übereinander erfahren: 1. +70gp für jeden

Kite in the Wind:
Kite in the Wind

Was bekannt ist (Anzeigen)Kite. Einfach Kite. Ein Katzenmensch. Aus dem Süden. Von wo sonst? Isst gerne Fisch. Tritt überzeugt ein für die einfachen Leute, auch wenn der Lohn einmal nicht passt. Abergläubisch wie die Sieben Höllen. Kämpft mit Rapier und Schild. Und einzigartiger Katzenmagie. Schwer festzumachen. Kite. Einfach Kite.
Race: Tabaxi
Class: Fighter 5
Ethnicity: Tabaxi
Languages: Common, Draconic
Background: Volksheld
Age: 22
Size: Medium
Speed: 30 ft.
Alignment: Neutral Good
Patron Deity: Tymora
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Status (Anzeigen)Hit Points: 27 / 49
Hit Die: 5/5d10+3


--- Code: ---Rapier:
[dice]1d20+7[/dice]
[dice]1d8+6[/dice]
Longbow:
[dice]1d20+7[/dice]
[dice]1d8+4[/dice]
--- Ende Code ---
------------------------------
Charakterbogen (Anzeigen)STR 8 DEX 18 CON 16 INT 10 WIS 10 CHA 14
HP: 49
Initative: +4
AC: 19 (12 Studded Leather armor + 4 Dex + 2 Shield +1 Cloak of Protection)
Melee: Rapier (1D8+6)
Ranged: Longbow (1D8+4) (Range 120/360)
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Proficiencies:
[Proficiency Bonus: +3]
Weapons: Simple and martial weapons
Armor: Light armor, medium armor, heavy armos, shields
Tools: Vehicles Land, Artisan`s Tools (Malen)
Saving Throws: Strength & Constitution (+1)
Skills:
Acrobatics +7
Stealth +7

Animal Handling +3
Perception +3
Survival +3

Persuasion +5
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Race Abilities:
• Darkvision. You have a cat's keen senses, especially in the dark. You can see in dim light within 60 feet of you as if it were bright light, and in darkness as if it were dim light. You can't discern color in darkness, only shades of gray.
• Feline Agility. Your reflexes and agility allow you to move with a burst of speed. When you move on your tum in combat, you can double your speed until the end of the tum. Once you use this trait, you can't use it again until you move O feet on one of your turns.
• Cat's Claws. Because of your claws, you have a climbing speed of 20 feet. In addition, your claws are natural weapons, which you can use to make unarmed strikes. If you hit with them, you deal slashing damage equal to 1d4 + your Strength modifier, instead of the bludgeoning damage normal for an unarmed strike.
• Cat's Talent. You have proficiency in the Perception and Stealth skills.

Class Abilities:
• Fighting Style (Dueling)
• Second Wind (1d10+5)
• Action Surge
• Extra Attack
• Manifest Echo
At 3rd level, you can use a bonus action to magically manifest an echo of yourself in an unoccupied space you can see within 15 feet of you. This echo is a magical, translucent, gray image of you that lasts until it is destroyed, until you dismiss it as a bonus action, until you manifest another echo, or until you're incapacitated.
Your echo has AC 14 + your proficiency bonus, 1 hit point, and immunity to all conditions. If it has to make a saving throw, it uses your saving throw bonus for the roll. It is the same size as you, and it occupies its space. On your turn, you can mentally command the echo to move up to 30 feet in any direction (no action required). If your echo is ever more than 30 feet from you at the end of your turn, it is destroyed.
   - As a bonus action, you can teleport, magically swapping places with your echo at a cost of 15 feet of your movement, regardless of the distance between the two of you.
   - When you take the Attack action on your turn, any attack you make with that action can originate from your space or the echo's space. You make this choice for each attack.
   - When a creature that you can see within 5 feet of your echo moves at least 5 feet away from it, you can use your reaction to make an opportunity attack against that creature as if you were in the echo's space.
• Unleash Incarnation
At 3rd level, you can heighten your echo's fury. Whenever you take the Attack action, you can make one additional melee attack from the echo's position.
You can use this feature a number of times equal to your Constitution modifier (a minimum of once). You regain all expended use when you finish a long rest.

Background Ablity:
Rustic Hospitality
Since you come from the ranks of the common folk, you fit in among them with ease. You can find a place to hide, rest, or recuperate among other commoners, unless you have shown yourself to be a danger to them. They will shield you from the law or anyone else searching for you, though they will not risk their lives for you.
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Gear (Anzeigen)Studded Leather, Shield
Rapier, Longbow, 2 Daggers
Explorers Pack, Ballberings, 2x Heiltrank, 1x Antitoxin, Wurfanker, Brecheisen, Kletterausrüstung
Sketchbook, Ölfarben, Papier, Pinsel, Tinte, usw.
Cloak of Protection
250 GMBackground (Anzeigen)Kite ist ein entlaufener Sklave aus dem Süden, der nun Ungerechtigkeit bekämpft wo er ihr habhaft wird. Mittlerweile hat sich beim einfachen Volk die Mär von dem Katzenmann der für sie einsteht bereits ein wenig herum gesprochen und so wird er mancherorts bereits freundlich empfangen und ist gut gelitten.Appearance (Anzeigen)

Aelar Silberschein:
Aelar Silberschein

Status (Anzeigen)Hit Points: 0 / 33

Spells
Level 1: ☐☐☐☐
Level 2: ☐☐☐
Level 3: ☒☐

Exhaustion: ☐☐☐☐☐☐ (−)

Death Saving Throws: ☒☐☐ Successes | ☐☐☐ Failures

Hit Dice: ☐☐☐☐☐


Race: Halb-Elf
Class: Kleriker 5 von Tymora
Languages: Common, Elvish, Drakonic, Celestial, Sylvan
Background: Cloistered Scholar (Silverymoon)
Age:
Height:
Weight:
Size: Medium
Speed: 30 ft.
Alignment: Chaotic Good
Home Region: Silverymoon
Patron Deity: Tymora

Character Sheet (Anzeigen)
AttributeValueModifierStrength9-1Dexterity14+2Constitution12+1Intelligence12+1Wisdom18+4Charisma14+2
Armor Class: 16 (12 (Studded Leather) + 2 Dex + 2 Schild)
Hit Points: 21 (3d8+3)

Melee: Dolch +5 (d4+2; 20/60; finesse, thrown)
Ranged: Crossbow +5 (d8; 80/320), Bolzen ☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐

Initiative: +2
Senses: Darkvision 60 ft., Passive Perception 14

PROFICIENCIES (Anzeigen)
Proficiency Bonus: +3

Weapon Proficiencies: Simple Weapons
Armor Proficiencies: Light armor, medium armor, shields
Tool Proficiencies: None
Saving Throw Proficiencies: Wisdom, Charisma
Skill Proficiencies: Insight, Investigation (Volk, Skill Versatility), History, Arcana (Background), Persuasion, Religion (Klasse)
AttributeSkillValueProficiencyStrengthAthletics-1DexterityAcrobatics+2Sleight of Hand+2Stealth+2IntelligenceArcana+4XHistory+4XInvestigation+4XNature+4Religion+4XWisdomAnimal Handling+4Insight+7XMedicine+4Perception+4Survival+4CharismaDeception+2Intimidation+2Performance+2Persuasion+5X

SPECIAL ABILITIES
Racial Traits: Darkvision 60 ft., Fey Ancestry

Class Features:
Spellcasting: Spell save: DC 15 (8 + proficiency bonus + Wis mod); Spell attack mod: +7 (proficiency bonus + Wis mod)

Cantrips known: Guidance; Resistance; Sacred Flame; Thaumaturgy

Spells known (6)
Level 1: Command; Cure Wounds; Guiding Bolt; Healing Word; Protection from Evil and Good; Charm Person (Domain); Disguise Self (Domain)

Level 2: Hold Person

Level 3: Spirit Guardians; Mirror Image (Domain), Pass without Trace (Domain)


Divine Domain (Trickery): Divine Domain feature:
Blessing of the Trickster (Anzeigen)(use your action to touch a willing creature other than yourself to give it advantage on Dexterity (Stealth) checks. This blessing lasts for 1 hour or until you use this feature again.
Channel Divinity (1/rest)
Turn undead (Anzeigen)As an action, you present your holy symbol and speak a prayer censuring the undead. Each undead that can see or hear you within 30 feet of you must make a Wisdom saving throw. If the creature fails its saving throw, it is turned for 1 minute or until it takes any damage. A turned creature must spend its turns trying to move as far away from you as it can, and it can’t willingly move to a space within 30 feet of you. It also can’t take reactions. For its action, it can use only the Dash action or try to escape from an effect that prevents it from moving. If there’s nowhere to move, the creature can use the Dodge action.
Invoke Duplicity (Anzeigen) As an action, create a perfect illusion of yourself that lasts for 1 minute, or until you lose your concentration (as if you were concentrating on a spell). The illusion appears in an unoccupied space that you can see within 30 feet of you. As a bonus action on your turn, you can move the illusion up to 30 feet to a space you can see, but it must remain within 120 feet of you. For the duration, you can cast spells as though you were in the illusion’s space, but you must use your own senses. Additionally, when both you and your illusion are within 5 feet of a creature that can see the illusion, you have advantage on attack rolls against that creature, given how distracting the illusion is to the target
Destroy Undead (CR 1/2)

Feats: -

Background Feature:
Library Access (free and easy access to the majority of the library, though it might also have repositories of lore that are too valuable, magical, or secret to permit anyone immediate access. You have a working knowledge of your cloister's personnel and bureaucracy, and you know how to navigate those connections with some ease. Additionally, you are likely to gain preferential treatment at other libraries across the Realms, as professional courtesy shown to a fellow scholar)

EQUIPMENT

Item#WeightValueNotesSchild6 lb.StartStudded Leather13 lb.Start2 Dolche2 lb.StartLeichte Armbrust5 lb.Startholy symbolStartScholar's robes of the cloisterStartWriting kitStartBorrowed bookStartWürfelsetStart  
Explorer’s Pack (backpack, bedroll, mess kit, tinderbox, 10 torches, 10 days of rations, waterskin, 50 ft. hempen rope strapped to the side)
Writing kit (small pouch with a quill, ink, folded parchment, and a small penknife),

Coins#WeightPlatinum00 lb.Gold100 lb.Silver00 lb.Copper00 lb.

Total Weight:

Carrying Capacity: XX lb.


DESCRIPTION

Background (Anzeigen)Folgt
Appearance (Anzeigen)

Εliza:
Liz-smokey-eyes, aka Eliza

Status (Anzeigen)Hit Points: 26 / 28

Death Saving Throws: ☐☐☐ Successes | ☐☐☐ Failures

Hit Dice: ☒☒☐☐☐ (1d8 hp)

Exhaustion: ☐☐☐☐☐☐ (−)

Active Spells: −

Concentration: −

Pact Magic: ☐☐

Hexblade's Curse: ☐

Hex Warrior: Rapier


Race: ChangelingRftLW (shapechanged into Human)
Class: Warlock (Hexblade) 5
Languages: Common, Elvish, Infernal, Undercommon
Background: Far TravelerSCAG
Age: 22
Height: 1,64m
Weight: 50kg
Size: Medium
Speed: 30 ft.
Alignment: Chaotic Neutral
Home Region: The Underdark
Patron Deity: Sharess

Character Sheet (Anzeigen)CHARACTERISTICS

AttributeValueModifierStrength8-1Dexterity14+2Constitution10+0Intelligence10+0Wisdom14+2Charisma20+5
Armor Class: 18 (14 Scale Mail + 2 Dex + 2 Shield)
Hit Points: 28 (5d8)

Melee: Rapier (Green-Flame Blade) +8 (1d8+5 piercing plus 1d8 fire; secondary target 1d8+5 fire)
Ranged: Eldritch Blast +8 (1d10+5 force) (Range 120 ft., 2 Beams)

Initiative: +2
Senses: Devil's Sight 120 ft., Passive Perception 15

PROFICIENCIES

Proficiency Bonus: +3

Weapon Proficiencies: Simple Weapons, Martial Weapons
Armor Proficiencies: Light Armor, Medium Armor, Shields
Tool Proficiencies: Musical Instrument (Flute)
Saving Throw Proficiencies: Wisdom, Charisma
Skill Proficiencies: Arcana, Deception, Insight, Intimidation, Perception, Persuasion

AttributeSkillValueProficiencyStrengthAthletics-1DexterityAcrobatics+2Sleight of Hand+2Stealth+2Constitution−IntelligenceArcana+3XHistory+0Investigation+0Nature+0Religion+0WisdomAnimal Handling+2Insight+5XMedicine+2Perception+5XSurvival+2CharismaDeception+8XIntimidation+8XPerformance+5Persuasion+8X

SPECIAL ABILITIES

Racial Traits: Ability Score Increase (Cha +2, Cha +1), Shapechanger, Changeling Instincts (Deception, Persuasion)

Class Features: Otherworldly Patron (The HexbladeXGtE), Expanded Spell List, Hexblade's Curse, Hex Warrior, Pact Magic, Eldritch Invocations, Pact Boon (Pact of the Chain), Ability Score Improvement (Cha +2)

Feats: none

Background Feature: All Eyes on YouSCAG

SPELLCASTING

Pact Magic: 2 (3rd level)
Spell Save DC: 16
Spell Attack Bonus: +8

Cantrips: Eldritch Blast, Green-Flame BladeSCAG, Mage Hand
1st: Armor of Agathys, Find FamiliarM,R, HexC
2nd: BlurC, SuggestionC
3rd: FlyC, Hypnotic PatternC

Eldritch Invocations: Agonizing Blast, Devil's Sight, Voice of the Chain Master

EQUIPMENT

Magic ItemRarityAttunedWeightNotesShiftweaveCommon.....−4 lb.Rogue's Outfit, Traveler's Clothes, Fine Clothes, Elven Gown, Dancer's Costume

Item#WeightValueNotesScale Mail45 lb.50 gpDisadvantage on Stealth ChecksShield6 lb.10 gpRapier2 lb.25 gpFinesseDagger61 lb.2 gpFinesse, Light, Thrown (Range 20/60 ft.)Arcane Focus (Crystal)1 lb.10 gpShoulder Bag5 lb.2 gpBedroll7 lb.1 gpBlanket3 lb.5 spScroll Case1 lb.1 gpTraveler's Clothes4 lb.2 gpMess Kit1 lb.2 spPerfume5 gpPouch21 lb.5 spSilk Rope5 lb.10 gpSoap2 cpWaterskin5 lb.2 spFlute1 lb.2 gpJewelry50 gpCharcoal, Incense, and Herbs1210 gpFind Familiar Components

Coins#WeightPlatinum00 lb.Gold2686 lb.Silver50 lb.Copper80 lb.

Total Weight: 98 lb.

Carrying Capacity: 120 lb.

FAMILIAR

Name: Maeve
Form: Sprite
Type: Fey
Size: Tiny
Alignment: Neutral Good

AttributeValueModifierStrength3-4Dexterity18+4Constitution10+0Intelligence14+2Wisdom13+1Charisma11+0
Armor Class: 15
Hit Points: 2
Speed: 10 ft., fly 40 ft.

Skills: Perception +3, Stealth +8 (Disadvantage while flying)
Senses: Passive Perception 13
Languages: Common, Elvish, Sylvan

Longsword
Shortbow
Heart Sight
Invisibility

DESCRIPTION

Background (Anzeigen)Eliza ist ein Mensch. Nun, strenggenommen stimmt das nicht, sie ist ein Wechselbalg in der Gestalt eines Menschen, aber da die Wenigsten in der Lage sind, da einen Unterschied festzustellen, bleibt es in der Wahrnehmung dabei, dass sie ein Mensch ist. Jedenfalls im Moment. Sie ist nicht besonders groß und eher zierlich. Und sie hat einen Hang zu eher düsterer Kleidung mit wenigen, farblichen Akzenten, wie beispielsweise einem roten Tuch, was sie um die Hüften trägt.

Eliza ist vieles. Glücksritterin, Zauberin, Künstlerin. Sie erfreut sich ihres Lebens, lacht gerne und ist auch meistens gut gelaunt. Sie besitzt eine Ausstrahlung und Anziehungskraft, die ihresgleichen sucht. In ihren schönen, dunklen Augen kann man sich leicht verlieren. Und sie erzählt gerne Geschichten von fremden Orten, tief unter der Erde. Denn dort ist sie aufgewachsen, im Unterreich. Kein schöner Ort. Hier oben gefällt es ihr auch viel besser. Das Rapier an ihrer Seite ist alles andere als nur zur Zierde. Sie kann damit hervorragend umgehen und meist webt sie auch noch etwas Magie in ihre Stiche mit der Klinge, die dann von einem grünlichen Feuer umgeben ist. Die vielen Dolche, die sie an den verschiedensten Stellen trägt, hingegen benutzt sie eher selten.

Begleitet wird sie von einer winzigen Fee namens Maeve. Die ist auch meistens fröhlich und hat einen gewissen Hang zu Schabernack. Sie kann aber auch durchaus ernst sein, insbesondere wenn Feinde in der
Nähe sind. Und sie ist zudem auch eine hervorragende Kundschafterin, vor allem weil sie sich unsichtbar machen kann und mit ihren Libellenflügeln an die entlegensten Stellen kommt. Die beiden verbindet ein mystisches Band. Eliza kann hören und sehen, was Maeve hört und sieht, und sie kann auch durch sie sprechen, wenn sie möchte.
Appearance (Anzeigen)

Catalina Crommor:
Baustelle~  :zzz:


Catalina Crommor

Was bekannt ist (Anzeigen)
Lady Catalina aus dem Haus Crommor von Tiefwasser. Frische Paladin von Lathander. Kunstliebhaberin, Kampfeslustig. Freigiebig. Wählerisch. Hasst Flecken. Je bösartiger ihr Gegenüber, desto schlimmer ihr Mundwerk...

 
Race: Human (Variant)
Class: Paladin 5
Ethnicity: Chondathan
Languages: Common, Celestial, Draconic
Background: Noble
Age: 21
Size: Medium
Speed: 30 ft.
Alignment: Neutral Good
Patron Deity: Lathander
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Status (Anzeigen)Hit Points: 7 / 44
Hit Die: 5/5d10+3


Death Saving Throws: ☐☐☐ Successes | ☐☐☐ Failures

Hit Dice: ☐☐☐☐☐ (1d10 hp)

Exhaustion: ☐☐☐☐☐☐ (−)

Active Spells: −

Concentration: −

Channel Divinity: Sacred Weapon, Turn the Unholy

Oath Spells: Protection from Evil and Good, Sanctuary, Lesser Restoration, Zone of Truth

Magic Initiate:

Cantrips: Prestidigitation, Eldritch Blast
 Expeditious Retreat (1x day) ☐

Spells:

1th: ☒☐
2th: ☐☐

Spells prepared:

1th: Shield of Faith, Bless
2th: Magic Weapon, Find Steed

Spell save DC = 13
Spell Attack modifier = 5

Lay on Hands: 25/25

Immunities: Divine Health (immune to disease)



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Charakterbogen (Anzeigen)STR 18 DEX 10 CON 14 INT 10 WIS 10 CHA 14
HP: 44
Initative: +0
AC: 19 (17 Splint Mail +2 shield)
Melee: Longsword (1d8+6), Dagger (1d4+6)
Ranged:Eldritch Blast (1d10)
------------------------------
Proficiencies:
[Proficiency Bonus: +3]
Weapons: Simple and martial weapons
Armor: Light armor, medium armor, heavy armos, shields
Tools: Dice Set
Saving Throws: Wisdom & Charisma
Skills:

Persuasion +5
Intimidation +5
History +3
Athletics +7
Insight +3


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Race Abilities:  Ability Score Increase (+1 str, +1 con), Skill (Insight), Feat (Magic Initiate: Prestidigitation, Eldritch Blast, Expeditious Retreat)

Class Abilities:

1st       Divine Sense, Lay on Hands    
2nd        Fighting Style (Dueling), Spellcasting, Divine Smite    
3rd        Divine Health, Sacred Oath (Oath of Devotation)    
4th        Ability Score Improvement    
5th        Extra Attack

Background Ablity:

 Feature: Position of Privilege

Thanks to your noble birth, people are inclined to think the best of you. You are welcome in high society, and people assume you have the right to be wherever you are. The common folk make every effort to accommodate you and avoid your displeasure, and other people of high birth treat you as a member of the same social sphere. You can secure an audience with a local noble if you need to.


Tenets of the Dawn:

Renewal  of  Dawn.  As  the  night  ends  and  dawn  comes each day, so too do new opportunities arise with  choice  and  action. 
Never  become  fatalistic,  there are always opportunities to renew or reinvent yourself. 
The Promise of Birth. New life brings new energy and new beginnings. Protect and encourage those who create life, and those young whose promise is yet to be fulfilled.   
Unending Aspiration. Always strive for improvement. Change is inevitable. Stagnation is a slow death.
Blasphemy of Undead. Undeath is the antithesis of life and rebirth. Undead take from the life cycle rather than contribute to it and must be destroyed wherever they are found.

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Gear (Anzeigen)
Splint Mail 200 gp
Shield with holy symbol of Lathander 10 gp
Longsword 15 gp
Dagger 2 gp
Fine Clothes 15 gp
Traveler’s Clothes 2 gp
Signet Ring 5 gp
Dice Set 1 sp

Bedroll 1 gp   
Blanket 5 sp   
Scroll Case 1 gp   
Mess Kit 2 sp   
Perfume 5 gp   
Pouch 5 sp   
            
Soap 2 cp   
Waterskin 2 sp   
Mirror 5 gp
Chalk 10 10 cp
Amulet 5 gp

Backpack 2 gp
Insect Repellent-Salve 1gp
Lantern, Bullseye 10 gp
Ration 5 sp
Sack 1 cp

Saddle, Military Cost: 20 gp Weight: 30 lbs
Saddlebags  Cost: 4 gp Weight: 8 lbs



Background (Anzeigen)
Catalina – oder Lady Catalina wie sie gerne betont, wurde in Tiefwasser als Angehörige von Haus Crommor geboren und wuchs in Wohlstand auf. Ihre drei Geschwister sind wesentlich älter als sie und ihre Eltern behandeln sie bis heute wie eine Prinzessin. Die junge Adelige ist stets in makelloser Gewandung anzutreffen und sich allein zu diesem Zweck ein paar magische Tricks angeeignet. Ihre prächtigen Goldlocken sind perfekt frisiert, ihre Rüstung auf Hochglanz poliert. Dazu umgibt sie sich mit teuren Düften und trägt erlesenen Schmuck. Mit der stolzen Haltung, die für einen Adeligen typisch ist und einer schrillen Lache, die ihre Gegenüber in Mark und Bein trifft, scheint es ein Wunder zu sein dass sie zu den Auserwählten Lathanders gehört. Die selbstbewusste Menschenfrau mit den forschen Bernsteinaugen ist regelrecht verzogen, aber trotz allem steht ihr Herz am rechten Fleck. Aufgrund ihrer vornehmen Herkunft hält sie es für ganz natürlich, den weniger Glücklichen beizustehen. Keinerlei Respekt hat sie dagegen für unnatürliche Wesen und anderen hoffnungslosen Fällen und straft sie mit schier überwältigender Verachtung.

Neben hoher Küche und Schmuck schätzt die Blondine ebenso die feinen Künste und ist eine begnadete Schwertkämpferin. 


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