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Autor Thema: Beim Klabautermann  (Gelesen 237673 mal)

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Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5460 am: 04.12.2012, 19:14:29 »
Ich warte vorallem nun noch auf den Zwerg, damit ich schieben kann
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Bhoron Salzbart

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Beim Klabautermann
« Antwort #5461 am: 04.12.2012, 19:17:53 »
Ich komm frühestens in 1 bis 2 Stunden dazu was zu schreiben, hier hab ich nicht für mehr als ein zwei Sätze Zeit.

Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5462 am: 04.12.2012, 19:18:39 »
Nicht schlimm, dann schiebe ich halt heute Nacht - dann hast Du genügend Zeit :)
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Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5463 am: 04.12.2012, 23:35:24 »
Irgendwie erinnert mich unser Druide etwas an ihn hier:

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Khel Isan

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Beim Klabautermann
« Antwort #5464 am: 04.12.2012, 23:36:07 »
 :D

Errérith Laurwen

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Beim Klabautermann
« Antwort #5465 am: 04.12.2012, 23:39:26 »
Irgendwie erinnert mich unser Druide etwas an ihn hier:
Sehr begrenzt. Der kann überhaupt nicht mit Frauen reden, außer er ist "angetrunken". Das ist beim Druiden so nicht der Fall.

Khel Isan

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Beim Klabautermann
« Antwort #5466 am: 04.12.2012, 23:41:40 »
Glaub das war auch nicht so ganz ernst gemeint  :)

Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5467 am: 04.12.2012, 23:42:06 »
War es auch nicht :wink:

Der Druide trinkt ja nicht :P :lol:
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Errérith Laurwen

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Beim Klabautermann
« Antwort #5468 am: 04.12.2012, 23:47:40 »
Er hat erst am Morgen Wasser getrunken.

Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5469 am: 04.12.2012, 23:50:42 »
Ich weiß doch
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Errérith Laurwen

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Beim Klabautermann
« Antwort #5470 am: 04.12.2012, 23:56:04 »
Ich weiß doch
Deshalb bist Du auch der SL.

Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5471 am: 05.12.2012, 00:16:19 »
Schleimer*hust*  :wink:
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Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5472 am: 05.12.2012, 00:16:39 »
Habe Euch ansonsten nun alle ersteinmal zum Abendessen geschoben...
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Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5473 am: 05.12.2012, 00:18:57 »
GN8
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Sensemann

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Beim Klabautermann
« Antwort #5474 am: 05.12.2012, 01:39:51 »
Sehr interessant, was ich für ein D&D SC bin:

Lawful Good Human Cleric/Sorcerer (3rd/2nd Level)


Ability Scores:
Strength- 17
Dexterity- 13
Constitution- 15
Intelligence- 9
Wisdom- 14
Charisma- 13

Alignment:
Lawful Good- A lawful good character acts as a good person is expected or required to act. He combines a commitment to oppose evil with the discipline to fight relentlessly. He tells the truth, keeps his word, helps those in need, and speaks out against injustice. A lawful good character hates to see the guilty go unpunished. Lawful good is the best alignment you can be because it combines honor and compassion. However, lawful good can be a dangerous alignment when it restricts freedom and criminalizes self-interest.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Primary Class:
Clerics- Clerics act as intermediaries between the earthly and the divine (or infernal) worlds. A good cleric helps those in need, while an evil cleric seeks to spread his patron's vision of evil across the world. All clerics can heal wounds and bring people back from the brink of death, and powerful clerics can even raise the dead. Likewise, all clerics have authority over undead creatures, and they can turn away or even destroy these creatures. Clerics are trained in the use of simple weapons, and can use all forms of armor and shields without penalty, since armor does not interfere with the casting of divine spells. In addition to his normal complement of spells, every cleric chooses to focus on two of his deity's domains. These domains grants the cleric special powers, and give him access to spells that he might otherwise never learn. A cleric's Wisdom score should be high, since this determines the maximum spell level that he can cast.

Secondary Class:
Sorcerers- Sorcerers are arcane spellcasters who manipulate magic energy with imagination and talent rather than studious discipline. They have no books, no mentors, no theories just raw power that they direct at will. Sorcerers know fewer spells than wizards do and acquire them more slowly, but they can cast individual spells more often and have no need to prepare their incantations ahead of time. Also unlike wizards, sorcerers cannot specialize in a school of magic. Since sorcerers gain their powers without undergoing the years of rigorous study that wizards go through, they have more time to learn fighting skills and are proficient with simple weapons. Charisma is very important for sorcerers; the higher their value in this ability, the higher the spell level they can cast.


http://www.easydamus.com/character.html
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