Autor Thema: Die Arche und die Zone  (Gelesen 3551 mal)

Beschreibung: Sichere Zuflucht und unentdecktes Ödland

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

Luther Engelsnot

  • Administrator
  • Beiträge: 24591
    • Profil anzeigen
Die Arche und die Zone
« am: 21.08.2015, 23:43:49 »
The Ark

Type: Destroyed airport
Coordinates: K21

Legende (Anzeigen)

Development Levels:
  • Food Supply - 8[1]
  • Culture - 5[2]
  • Technology - 6[3]
  • Warfare - 6[4]
Projects:

ProjectCommentSkillsWork PointsComplete
Hunting PartyEndure or Shoot5/5
CroplandEndure or Know the Zone2/18
WatchtowerEndure or Scout5/5
TempleEndure or Manipulate4/7

Possible Projects (Anzeigen)

Completed Projects (Anzeigen)

Bosses:

NameType
StonzlachThe Kingpin/The Despot
ScarlettThe Agitator/The Revolutionary
GrimmThe Collector/The Cultist


Population: 199
Water Source: Old Waterpipes
Season: Sommer

Gear & Services (Anzeigen)
 1. The struggle to find grub is desperate. The People only have a meagre stockpile of food left in the Ark, and whatever edible plants and animals individual mutants manage to grow or kill. One ration of grub is typically traded for one bullet.
 2. With the exception of Chroniclers, the People completely lack any form of cultural expression beyond tales by the trashcan fire.
 3. Apart from Gearheads, none of the People really understand technology at all. What little the Elder has taught them has largely been forgotten. Most artifacts are incomprehensible riddles.
 4. Apart from some simple barricades, the Ark is totally defenseless against enemies from the outside. Battle Level 1.
« Letzte Änderung: 24.09.2016, 12:41:56 von Luther Engelsnot »
Leite:
Coriolis: 1001 Sterne zwischen der Finsternis

Luther Engelsnot

  • Administrator
  • Beiträge: 24591
    • Profil anzeigen
Die Arche und die Zone
« Antwort #1 am: 23.08.2015, 16:26:23 »
Stonzlach und seine Bande (Anzeigen)



Scarlett und ihre Bande (Anzeigen)



Grimm und ihre Bande (Anzeigen)



Seirens Gang (Anzeigen)



Chronisten (Anzeigen)



Unabhängige Mutanten (Anzeigen)



Neuzugänge (Anzeigen)



Verschwundene Mutanten (Anzeigen)
 1. Seelisch bedingtes Schweigen.
 2. Mutmaßung: Tiere außerhalb der Arche können gefährliche Krankheiten/Mutationen haben und ihre Einführung ist darum unter strikter Kontrolle.
 3. 
« Letzte Änderung: 24.08.2016, 20:06:16 von Luther Engelsnot »
Leite:
Coriolis: 1001 Sterne zwischen der Finsternis

Luther Engelsnot

  • Administrator
  • Beiträge: 24591
    • Profil anzeigen
Die Arche und die Zone
« Antwort #2 am: 23.08.2015, 16:44:41 »
Zonenlogbuch


CoordinatesTerrainRot LevelThreatComment
K20Unscathed Ruins2DeathwormsUnclaimed artifact, not fully explored
J21Overgrown Ruins1Canem (Zone Dogs)Fully explored, looted, Calvics Zuflucht



« Letzte Änderung: 20.07.2016, 23:22:32 von Luther Engelsnot »
Leite:
Coriolis: 1001 Sterne zwischen der Finsternis