SG = 10 + Zaubergrad + 5 Intelligenz +1 (Stirnreif des Intellekts +2)
Bannzauber: (Anzeigen)SG = 10 + Zaubergrad + 5 Intelligenz + 2 Mächtiger Zauberfokus (Bannzauber) + 1 Tätowierungsfokus (Bannzauber) +1 (Stirnreif des Intellekts +2)
+2 competence bonus on dispel checks (equal to 1/2 your master specialist level).
+1 bonus on caster level checks made to overcome a creature’s spell resistance when you cast abjuration spells (Tattoo Focus)
Vebotene Schulen: Hervorrufung, Illusion, Verzauberung
Grad 0 –
+ 3 Zauber der Schule der Bannwirker
Grad 1 –
5 (Anzeigen)(4 Grund - 1 Fokussierter Bannwirker, +2 Attribut)
+3 Zauber der Schule der Bannwirker
Grad 2 –
4 (Anzeigen)(3 Grund - 1 Fokussierter Bannwirker, +1 Attribut, +1 [Stirnreif des Intellekts +2])
+ 3 Zauber der Schule der Bannwirker
Grad 3 –
3 (Anzeigen)(3 Grund - 1 Fokussierter Bannwirker, +1 Attribut)
+ 3 Zauber der Schule der Bannwirker
Grad 4 –
2 (Anzeigen)(2 Grund - 1 Fokussierter Bannwirker, +1 Attribut)
+ 3 Zauber der Schule der Bannwirker
ZauberbuchGrad 0 – alle
Grad 1 – Alarm, Cause Fear, Comprehend Languages, Endure Elements, Enlarge Person, Feather Fall, Friendly Face, Grease, Jump, Karmic Aura, Lesser Orb of Fire, Lesser Orb of Sonic, Mage Armor, Magic Missle, Protection from Evil, Ray of Enfeeblement, Reduce Person, Shield, True Strike.
Grad 2 – Arcane Turmoil, Create Magic Tatoo, False Life, Glitterdust, Heart of Air, Levitate, Protection from Arrows, Resist Energy, Rope Trick, Web.
Grad 3 – Dispel Magic, Fly, Greater Mage Armor, Haste, Heart of Water, Magic Circle against Evil, Phantom Steed, Ray of Exhaustion.
Grad 4 – Dimensionsanker, Assay Spell Resistance, Resist Energy, mass, Anticipate Teleportation, Orb of Force.