Favored Class
Each character begins play with a single favored class of his choosing—typically, this is the same class as the one he chooses at 1st level. Whenever a character gains a level in his favored class, he receives either + 1 hit point or + 1 skill rank. The choice of favored class cannot be changed once the character is created, and the choice of gaining a hit point or a skill rank each time a character gains a level (including his first level) cannot be changed once made for a particular level. Prestige classes (see Prestige Classes) can never be a favored class.
Das war aber in den Betaregeln noch nicht so, oder? Kann mich nicht an so einen Zusatz erinnern ...
Finde diese Regel auch irgendwo vollkommen unsinnig. Wieso darf man den nicht frei zwischen TP und FP wählen? Sinn???
Aber wie dem auch sei, ich habe es nun korrigiert. Also 14 neue TP und 16 neue FP. Neue Relevation: Breath of Fire.
Feuerresistenz im Status eingetragen, Das Evil beim Krummsäbel entfernt. Zudem eine Tabelle für Fertigkeiten eingefügt.
Ich hoffe, dass nun endlich alles abgearbeitet ist und das Inplay eröffnet werden kann.